Första frisörbesöket

 
I fredags var vi med Winston till frisören. Jag har ju alltid tyckt om hans långa hår. älskar de små lockarna! Men på senaste har det blivit väldigt långt och jag kan inte klippa själv (är så rädd att det ska bli fel), har klippt lite på luggen några gånger men that's it. Men nu var det alltså väääldigt långt och han hade ständigt hår i ögonen och munnen och lillasyster älskar att ta tag i håret och dra hårt, och han som tycker så mycket om att gosa och kramas med henne blir lika ledsen varje gång hon drar honom i håret. Och tvätta och borsta håret är inte heller något han tycker om...så vi bestämde att det var dags och att det fick bli kort. Egentligen blev det lite kortare än vad jag hade tänkt mig och vad jag sa till frisören, men är i efterhand nöjd ändå. 
Det tog ca 30 minuter att klippa honom och han var sååå duktig och sa hela tiden "Winston tycker om" och satt stilla. Jag stod tårögd och tittade på, för det var lite sentimentalt när hans små lockar föll till golvet. Min älskade, lilla pojke, han är så fin i sin nya frisyr men jag är inte van än ♥

Kommentarer
Postat av: Eleonor Walston

Liten blev stor. Det ar sa stor skilnad nar man klipper dom forsta gangen!

2016-05-02 @ 20:18:46
URL: http://nashvillemama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0