Presenter till Winston

Snart fyller Winston två år och jag har redan börjat tänka på vad han ska få. Biltokig som han är så har jag redan köpt en stor ambulans med ljud och som det det går att öppna dörrarna på i bak (en liten bår finns det också, hihi). Den kommer han älska! Böcker är ju också något både han och jag gillar så jag beställde precis den här fina barnkammarboken med tema fordon. Så himla kul! Vi har tre barnkammarböcker sedan tidigare och Winston gillar att bläddra i dem (bäst är den randiga!). Eventuellt blir det något litet till, men annars tycker jag att två presenter räcker fint till en tvååring. Och med litet menar jag verkligen litet, typ ett nytt djur från Schleich som vi samlar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0