Presenter till vår ettåring

Det här är vad Winston kommer att få på sin ettårsdag. Tre böcker som jag tror han kommer gilla. Han tycker verkligen om att sitta i knät och titta i böcker. Just nu är hans favoriter böckerna om Nicke nyfiken i pekboksformat. Han har två stycken så en tredje blir perfekt. Han är även väldigt intesserad av bilar helt plötsligt. När vi är ute och går så tittar han på mig och lyssnar noga när en bil åker förbi. Och att köra runt med de få bilarna han har kan han göra väldigt länge, han kryper runt hela lägenheten med en bil i handen. Så att garage från IKEA med bärgningsbil och en extra bil tror jag han kommer att älska! Även en pekbok med bilar och en bok om hur djuren låter. Jag tycker inte att man behöver överdriva med presenter till ett litet barn, utan jag tror på att ge en eller två presenter som man vet att barnet kommer tycka om. Och detta är vad han är intresserad av just nu. Vill inte att han ska ha så mycket leksaker att han blir avtrubbad och inte uppskattar det han har. Jag sorterar alltid i hans leksakslåda så att det som finns där passar honom just nu. Han behöver inte ha allt på en gång. Ska bli så roligt att se hur han reagerar första gången han får ett paket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0