Winstons hörna just nu...

Så här ser det ut i lillemans hörna just nu. Detta rum som han tidigare delade med Leo är alltså vårt sovrum nu. Byrån stod tidigare i hallen och nu har Winston sina leksaker i den. Den lilla hushyllan ska upp ovanför och tavlorna ska också upp. Mellan byrån och sängen tänkte jag mig den här steghyllan från Mio så att alla hans böcker får plats. Imorgon kan jag förhoppningsvis visa bilder från hela rummet samt på väggen och våra två nya rum. Det är mycket fix här hemma nu, igår fick vi dessutom en kökssoffa, som jag har velat ha hur länge som helst, så Fredrik har varit upptagen med att måla den. Men jag hoppas att han orkar fixa men lite tavlor och annat piff resten av denna söndag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0