Till Winstons böcker

 
 
Jag har klurat mycket på hur jag ska förvara Winstons böcker i hans lilla hörna. Han har ju redan väldigt mycket böcker (det är liksom oundvikligt med en boktokig mamma) men alla kommer ju inte att passa honom rent åldermässigt på samma gång. Så jag tror att det blir dessa kryddhyllor från IKEA som jag spraymålar och sedan byter man hela tiden ut böckerna efter ålder och resterande böcker behöver inte vara framme, utan kan stå i vår bokhylla. Billig och bra lösning, och dessutom fint att se på tycker jag. Tror att det blir fyra stycken som får hänga lågt (som på bilden) så att han själv kan välja vad han vill bläddra i. Färgmässigt blir det vitt tror jag, eller ljusgrått som väggen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0