Sovit hela natten!

Lilleman har sovit hela natten från 23:00 till 07:00 - Woohoo :) Han har ju iofs sovit 7 timmar i sträck vid två tidigare tillfällen, men nu var det 8 timmar och på "perfekta" tider. Dock så vaknade jag ju så klart runt fyra eftersom jag är van vid det och hade sedan svårt att somna om. Nu sover han igen (somnade halv nio, då var han supertrött!) och jag tänkte låta honom sova till kl. 10:00 om han inte vaknar tidigare. Då blir det mat och sedan tänkte jag försöka hålla honom vaken till kl 12:00 och gå ut på en promenad med vagnen och Elton och hoppas på att lilleman sover till ca:14:30. Hoppas så klart att han gör en repris ikväll och somnar runt elva och sover hela natten. Jag hade tänkt att han får sova totalt 5 timmar under dagen (mellan kl 7 och 19) för att han ska sova hela natten. Vi får se hur det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0