Rensat i lillemans garderob

Idag har jag rensat i lillemans "garderob" (hans garderob består av en korg under skötbordet där kläderna är nära till hands). Alla kläder i storlek 50 har jag vikt ihop och lagt ner i en liten låda ♥ Storlek 56 är precis på honom nu och funkar nog ett litet tag till. Har tvättat upp allt vi hade hemma i storlek 62 så att det är färdigt när det väl är dags. Tror att många av plaggen passar bra nu också. Känns ju lite sorgligt på något sätt att han har växt ut sina första kläder, min lilla bebis- men kul med lite nya kläder, hade väldigt mycket i storlek 62 här hemma så där behöver vi inte köpa något nytt. Sist vi var på BVC så var han 58 cm lång och vägde 5540 gram. Vi ska dit igen den 20:e januari, och då lär han ju ha växt på både längden och bredden ;) Dessutom är det dags för lilleman att vaccineras, fy vad jobbigt...På onsdag ska jag på återkontroll hos min barnmorska, sjukt långt efter förlossningen men hon hade inga tider innan jul. Allt känns iallafall bra i snittet (det känns med andra ord inget alls) så jag hoppas att allt är bra. Ska bli roligt att få visa upp lilleman så hon får se vem det var därinne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0