Föräldrargrupp

Igår var det dags för första träffen med föräldrargruppen. Vi träffades på BVC och det var så himla trevligt. Så glad att jag fyllde i mitt namn på den där lappen som hängde på anslagstavlan på BVC, gick förbi den flera gånger och tänkte varje gång "fy vad läskigt!". Men sist när vi var där för att vaccinera lilleman så fanns det en plats kvar och jag skrev upp mig snabbt som bara den för att jag inte skulle kunna ångra mig. Och jag är så glad att jag gjorde det! Det var lite pirrigt att åka iväg sjäv igår med tunnelbanan och Winston i vagnen. Var där lite tidigare så att jag skulle hinna mata Winston innan. Vi blev 6 mammor och "vår" BVC sköterska är den som håller i gruppen, är så glad för det för hon är verkligen underbar! Ibörjan var det ju lite tyst i gruppen men sedan kom vi verkligen igång och babblade på som bara den. Två timmar blev vi kvar och Winston skötte sig utmärkt. Ser verkligen fram emot nästa gång vi ska ses vilket blir på tisdag nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0