1 Vecka

Idag har jag varit din mamma i en hel vecka ♥ Tiden flyter på fort här hemma och det enda vi gör mest hela dagarna är att mysa med vår lilla kille. Vill aldrig att Fredrik ska gå tillbaka till jobbet, det är så härligt att få den här tiden tillsammans. Förhoppningsvis tar han även ut några semesterdagar så att han kan vara hemma några extra dagar till.
 
Amningen har fortfarande inte kommit igång ordentligt. Jag pumpar ut mjölk men han har det lite kämpigt med att ta bröstet. Men vi fortsätter här hemma och ger det tid, för jag vill verkligen att det ska funka! Känner mig bättre och piggare för varje dag som går och snittet läker fint (dock finns det ju fortfarande risk för infektion). Det är så skönt att äntligen vara mer rörlig. När jag låg där på sjukhuset några timmar efter snittet kändes det som om jag aldrig mer skulle kunna gå eller röra mig hur jag ville.
 
Imorgon ska vi på återbesök på SÖS och väga lilleman samt följa upp hur det går med amningen. Både jag och Fredrik är så himla nöjda med vår tid på SÖS. Alla var så himla snälla och hjälpsamma och tog väl hand om oss. Ska försöka få ihop en förlossningsberättelse någon dag också.

Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

Grattis som mamma i en vecka =)

Varför är jag inte förvånad att han var på i högtalarna med. hah. men det är rätt. man ska göra det som känns bra och bekvämt. lugnar och bara förstärker känslan!

gick det bra med snittet?
krams

2013-10-29 @ 19:44:02
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0