2 veckor och besök från BVC


Idag blir Winston 2 veckor! Min lilla bebis, jag älskar att snosa på hans hår och pussa på hans lilla mun ♥ BVC var här idag på hembesök. Hon informerade om allt möjligt och fy vad jobbigt det var när hon pratade om shaken baby syndrome och plötslig spädbarnsdöd, då fick jag fokusera riktigt ordentligt på att inte börja gråta. Ja, hormonerna är lite här och där och allt möjligt kan få mig att börja gråta, precis som när jag var gravid, fast nu är det nog ännu värre! Hon vägde lilleman och han väger nu 4000 gram (han vägde 3810 när han föddes). Så skönt att han äntligen har gått om sin födelsevikt. Nästa besök, fast då uppe på BVC i Farsta blir på måndag.

Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

minns att vår bm berätta om det med. inte kul att höra. men bra att dem informerar iaf..

2013-11-06 @ 13:46:34
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0