Inne hos Winston

Några biler från Winstons rum (som han delar med Leo så dom har en vägg var). Är så nöjd med det här rummet sedan vi fick in Malmbyrån, den sväljer så mycket leksaker - love it! Högst upp har jag pussel, kritor och annat som jag inte vill att Winston ska ha tillgång till hela tiden. Nedersta lådan är helt fylld av Duplo, perfekt, bara att dra ut lådan och börja bygga :) En hel låda är fortfarande tom dessutom, tänkte att det var lika bra att "spara" på den så man även får plats med Jolies grejer längre fram. Även om vi faktiskt inte har köpt några leksaker till henne sedan hon föddes, (av oss har hon fått några nya böcker och giraffen Sophie, på dopet fick hon en stapelleksak i trä och så har hon fått en skallra ovh några gosedjur men det är allt!) allt finns ju redan efter Winston, väldigt praktiskt ;) Men så småning om så blir det nog en del saker som är "hennes". 
På byrån står WInstons lilla kaninsamling och finaste, runda lådorna från Jollyroom. Winston sover fortfarande i spjälsäng och vi tänker nog vänta med att byta till en växasäng mot årsskifftet. Han trivs så bra i sin säng, försöker aldrig klättra ur, har gott om plats - så jag ser ingen anledning till att byta. 
Under hyllorna har han sin Briospis, och något jag skulle vilja få in i rummet är ett litet bord och två stolar. Han älskar att leka med kastrullerna och att bjuda på fika :) 
Skulle även vilja ha en soffa här inne (gärna en bäddsoffa ifall man får gäster), skönt att kunna sitta där medan barnen leker, sitta och läsa böcker och sova på när lilleman är sjuk. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej,

Jag måste bara fråga vart du köpt den blå/vit rutiga mattan inne i barnrummet i från? :)

KRAM

2016-05-15 @ 10:22:42
URL: http://ambivalenthome.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0