Jolies 1-årsdag

 
Igår firade vi vår lilla 1-åring ♥
Helt otroligt att hon redan är 1 år, vår älskade Jolie. Herregud så fort tiden har gått! Har ju gråtit typ hela veckan, tittat på bilder på henne från första tiden hemma, skrivit i hennes fylla-i-bok och bara försökt förstå att hon har varit hos oss ett helt år. Bebistiden är över och det är sorgligt tycker jag. Självklart vill man att dom ska utvecklas och växa upp och alla tider har sin charm, men det är något så himla speciellt över det första året och jag blir så sentimental över att jag aldrig mer kommer ha henne i liggdelen i vagnen, att hennes vagga ska säljas, att hon inte ligger i min famn när hon är vaken utan bara ska ner på golvet och upptäcka allt runt omkring, att jag inte behöver mata henne längre. Men jag vet ju också att vi har så mycket roligt att se fram emot! Men mycket känslor helt enkelt den här veckan ♥ Vi firade i liten skala igår här hemma, mormor och moster kom över och vi fikade och Jolie fick en egen liten smash cake. Dock ville hon absolut inte röra den och började till slut att gråta. Hon petade lite försiktigt i grädden och smakade men mer än så blev det inte (senare mumsade hon dock i sig en stor bit). Att öppna presenter tyckte hon var roligare :) Av oss fick hon två små djur från Schleich (ett rådjur och en sköldpadda), en liten nattlampa i form av ett päron och sångboken "Fler svenska barnvisor". Älskar dessa sångböcker och nu har vi faktiskt alla (7 st). En fin dag för vår lilla flicka och på söndag väntar ett lite större kalas. 

Kommentarer
Postat av: christalz69

My unheard of web outline:
http://esperanza.post1.telrock.org

2018-07-25 @ 00:57:38
URL: http://daryl.web.telrock.net
Postat av: AnnaNakH

10 million users
The average daily turnover at Binance, which was launched just a year ago, is about $ 1.5 billion. The number of users of the platform has increased from 2 million, which were at the beginning of the year, to 10 million today, according to Bloomberg. Join the successful ...Binance registration

2018-08-27 @ 05:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0