Vagga

Har gjort ett superfynd på Blocket idag! Just nu står den här fina vaggan från Troll (modell Sara) i vardagsrummet och jag är så nöjd. Hittade den som sagt på Blocket för 300 kr (kostar ca 1800 kr att köpa ny) och trodde inte att det var sant! Tänkte att den kommer ju såklart vara såld redan, men när jag hörde av mig så fanns den kvar. Skickade iväg Fredrik för att hämta den nu på kvällen och den är i perfekt skick och sååå fin! :) Nu behövs bara en madrass och ett spjälskydd för vagga. Gillar att man kan ta bort medarna och ha den utan vagg-funktionen. Men i början tror jag att det kan vara mysigt att kunna vagga lilla bebisen. Den här funkar att ha tills hon kan sätta sig upp själv och efter det kanske hon får ta öven Winstons säng och han får en växasäng, eller så köper vi en till spjälsäng. Det tar vi då :)

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Fasiken vilket nice kap!!!!

2015-05-12 @ 16:17:58
URL: http://nashvillemama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0