Rutinultraljud

 
 
Idag har vi varit på det "riktiga" rutinultraljudet (förra gången visade det ju sig att jag bara var i v. 16 och därför kunde dom inte göra ett ordentligt ultraljud). Vi fick samma läkare som när vi gjorde RUL med Winston, och det kändes väldigt bra då han var sjukt noggrann förra gången. Och det var han nu också. Allt såg fint ut, det är så himla häftigt och faktiskt lite läskigt att kunna titta på bebisens hjärta, hjärna och lungor. Men så skönt att höra att allt ser bra ut. Och om doktorn har rätt så blir det en liten flicka :)
Jag var sååå inställd på att det var en pojke (och med Winston var jag så säker på att det var en liten tjej i magen). Det känns liksom fortfarande inte som om det är sant, och helt hundra kan man ju inte heller vara egentligen...;) men vi fick bilder som enligt doktorn visar tydligt att det är en liten flicka därinne :) Fredrik var helt säker på att det var en liten tjej och blev så glad när han fick höra att det var det. Namn har vi redan kommit överens om, men det håller vi lite på tills hon är här, men det börjar på J. Jag blev framflyttad tre dagar så jag är nu i vecka 21 (20 + 1) och beräknat förlossningsdatum är den 20 juli. 

Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

åå så gulligt. en liten tös! åå.. hon kommer att se ut som socker =) =)

2015-03-05 @ 20:11:25
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0