Fynd från LaRedoute

Har shoppat lite nytt till Winston. Stolek 80 sitter perfekt på honom just nu, men vissa av plaggen har jag redan lagt undan då de är lite för små. Alltså är det snart dags för storlek 86! Hittade tre fina set med byxa och tröja, känns ju perfekt att få tre par byxor och tre tröjor "på en gång". Alla tre i storlek 86. De röda chinosen och 2-pack body tog jag dock i storlek 81, då de är lite större än svenska storlek 80. I och med att jag har plockat bort lite kläder redan nu så behöver han lite nytt som han kan ha fram till storleksbytet. Totalt inkl. frakt fick jag allt för 478 kr. Använde rabattkoden  422849 och fick 40% på hela beställningen (alla varor var på rea och rabatten gick igenom!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0