Jolie 1 månad

Idag blir hon 1 månad, vår fina lilla skatt ♥ Hon väger nu 4294 gram och är 53 cm lång. Hon är en nöjd bebis än så länge som sover väldigt mycket men börjar ha mer och längre perioder av vakentid. Man kan redan se ett mönster i hur hon sover och äter. På kvällen mellan 19 och 10.30 är hon vaken och "småäter" i stort sett konstant för att sedan somna för natten och vaknar igen runt 02.30. Då äter hon och får ny blöja och somnar om direkt och sover till ca 06.15. Då brukar jag gå upp med henne (Fredrik brukar ta det första passet) och mata henne, och sedan ligger hon nöjd i babynestet medan jag pumpar ut mjölk. Vore ju jättebra om vi kunde få in det som en rutin så att jag hinner pumpa varje morgon innan Winston vaknar (han vaknar vid 07.30) sen när vi är själva. Der börjar sjunka in att hon är här, men det är fortfarande svårt att förstå att det var hon som låg där inne i magen hela tiden och att hon är ute nu. Det är verkligen mind blowing att tänka på att dom ligger där inne i magen och växer och sedan kommer ut som perfekta små minimänniskor :) 

Kommentarer
Postat av: Eleonor Walston

Verkligen mind blowing nar bebisen ar ute!!! Jag kommer sakna sparkarna!!

2015-08-15 @ 16:26:29
URL: http://nashvillemama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0