v. 27

Så trist att jag inte har uppdaterat bloggen lika mycket den här graviditeten, men tiden bara flyger fram. Går in i vecka 29 imorgon! I vecka 27 var jag hos barnmorskan och allt såg bra ut, hade dock dåligt järnvärde och måste vara noga med att äta mina Niferex. Fick även provsvaren från min glukosbeslastning och de var sååå bra, skönt! Lilla kickans hjärta slog med 158 slag/minut, jag har hittills gått upp fyra kilo och mitt SF mått är 25. Mår för övrigt bra, men det börjar kännas lite tungt och jag undviker gärna att böja mig ner till golvet. Har fått ont i ljumsken, precis som med Winston, så det gör lite ont att gå ibland. Får sammandragningar då och då och kickan sparkar runt som bara den - så mysigt :) Har fått en tid till SÖS den 18 maj för samtal om snitt och jag hoppas att det går lika bra som sist. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0