Beställt

Idag har jag vågat mig på en liten beställning från LaRedoute till Kickan. Har hittills fortfarande bara köpt två bodysar (men Winston i magen började jag handla i v. 20) så idag tänkte jag att det fick bli lite till henne också (beställde även till Winston och Leo). Byxorna med rosett är så himla söta! Eftersom vi får en sommarbebis så vet jag inte riktigt hur jag ska göra med kläderna i storlek 50/56. Räcker det med kortärmat? Har hittat fina kortärmade pyjamaser med knäppning hela vägen ifram från H&M som jag funderar på att köpa och ha som sprakdräkt när det är varmt. Haremsbyxorna med små stjärnor tog jag i storlek 50, tänkte att dom säkert är sköna och luftiga om det är varmt. Resten av kläderna tog jag i storlek 60 och uppåt. Måste verkligen ner i källaren och hämta Winstons första kläder och se hur mycket som behöver köpas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0