Ensamma hemma....

Den här helgen är det bara jag, Winston och Elton. Fredrik är i Göteborg på golfresa med sina vänner. Idag kommer dock lillasyster hit och sover över så att jag får lite hjälp med Elton. Imorse var vi ute allihopa kl 6.30. Winston fick ligga i vagnen och dricka en liten flaska ersättning så att han skulle klara sig till frukosten. Jag tycker det är häftigt hur man blir så mycket mer organiserad och påhittig när det gäller lösningar när man blir mamma. När man är själv hemma med en bebis (och dessutom en hund) så måste man få vardagen att funka. De första veckorna efter att Winston var nyfödd och Fredrik hade gått tillbaka till jobbet så var jag ju helt lost, åt första målet mat vid 15 och allt var bara allmänt kaos ;) Men nu så, inga problem alls med att vara själv, man hittar smarta lösningar på allt så att vardagen flyter smidigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0