1- årsdagen närmar sig

Jag vet inte hur det är möjligt men nästa månad fyller min lilla bebis 1 år! Planerar självklart för fullt vad jag ska baka, men jag har ju tusen olika ideér och det finns så mycket inspo på Pinterest att man vill göra allt! Men jag tror att det blir lite djurtema med giraff, zebra, lejon och elefant. Har köpt så fina djur från Schleich till Winston som jag tänkte dekorera tårtorna med och även ställa några på bordet som dekoration. VIlka tårtor och bakverk det blir måste jag tänka på lite till...

Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

tiden går så sjukt fort! å så fina bilder du lagt upp på fb. så otroligt söt. =)
Hoppas att ni mår bra!
kramis

2014-09-22 @ 13:35:15
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0