Tredagarsfeber

Det senaste är att skrika som en liten galning :)
 
Nu kan vi konstatera att det var tredagarsfeber som Winston hade. Från måndag kväll till torsdag och imorse när han vaknade avr han feberfri men full av små röda prickar på magen, ryggen och i ansiktet. Lilla hjärtat, det har varit tuffa dagar för mig och Fredrik, jäklar vad vi har oroat oss. Och mitt i allt har jag gått och fått hälsporre så jag haltar runt och har asont i foten :( Det blir en lugn helg med lite hemmafix. En ny köksmatta ska på plats, en tavellist ska upp i köket och så några tavlor som ska upp. Har även nya gardiner som ska upp, men vet inte vart, tror att det blir i köket (mycket nytt som händer just i köket, en kökssoffa har också hittat dit). Vill även fixa vårt sovrum. Efter väggbygget har sovrummet blivit det rum där vi lägger allt som inte har fått någon ny plats, plus att det står en massa verktyg där inne. Sådant kan verkligen göra mig galen, saker som bara står och väntar!
På tal om något helt annat så kan jag tipsa om att Ellos Outlet har 50% på reapriset, jag har själv gjort några superbra fynd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0