Släktträff i Orsa

Från torsdag till söndag har vi varit i Orsa på släktträff. Det är Fredriks släkt på hans pappas sida och det var första gången jag följde med. Campingliv är inte riktigt min grej, men nu när vi har Winston tillsammans så känns det annorlunda, det är ju hans familj och jag vill att han ska få vara delaktig. Så vi packade ner hela livet och åkte iväg allihopa! Herregud så mycket grejer man behöver ha med sig med bebis....resesäng, vagn, stol, kläder, blöjor, våtservetter, grötpulver, ersättning, burkmat, leksaker....ja, Winstons packningslista var lååång! Vi bodde i en stuga som vi delade med Fredriks bror, hans tjej och deras lilla dotter (som syns på sista bilden). Ni kan tänka er hur det var att leva 4 vuxna och två små barn i ett och samma rum i tre nätter...haha ,men det gick faktiskt bättre än förväntat, visst var det svårt att lägga dem samtidigt och de väckte varandra på nätterna, men i helhet så var det mest roligt! Vi avslutade resan igår med att ta ett gruppfoto med stativ och självutlösaren :) Winston har varit så trött av att träffa så många nya människor och framför allt värmen! Herregud så varmt det har varit och jag som hade packat efter Stockholmsvädret innan vi åkte, dvs kallt och regningt...Det har iallafall varit väldigt roligt att få träffa hela släkten men det är så skönt att vara hemma igen. Nu har vi en massa tvätt och en liten bebis som ska tillbaka i sina sovrutiner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0