Beställt till dopet

Lite smått och gott som jag har beställt till dopet. Sugrör och bokstavsgirlang från Miss Etoile. Tänkte hänga upp girlangen i lokalen med lillemans namn. Muffinsformar, papperstallrikar och sugarpaste i vitt och blått. Hade tänkt att göra cupcakes dekorerade med stjärnor gjorda i sugarpaste. Har inte riktigt bestämt mig vilka smaker det ska vara på allt eller hur många olika sorter jag ska baka. Hade tänkt att baka allt själv och vi kommer bara att bjuda på fika, ingen mat. Men som jag har tänkt hittills så blir det en tårta (i en stor rektangulär form) med vaniljkräm, jordgubbsmousse och grädde, chokladcupcakes med vitchokladfrosting, hallonpannacottapaj i portionsglas och cakepops. Men det kan nog ändras ett antal gånger innan det är dags ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0