Födelsedagsfirande

Idag har vi firat Fredrik med mat och fika. För första gången någonsin så var jag inte ihjälstressad. Bakade två kakor och pannacotta igår på 1 timme och 40 minuter! Någon har verkligen hänt sedan jag blev mamma, har blivit så himla effektiv - I like it! :) Vi bjöd på en gryta med chorizo och ris och sallad. Till efterrätt blev det citronkaka med blåbär, snickerskladdkaka och hallonpannacotta. Kladdkakan blev så god! Bakade min vanliga kladdkaka och toppade men en burk kondenserad mjölk (kokt) jordnötter och smält mjölkchoklad (spritsade på lite grädde som dekoration). Nu är jag helt slut! Winston sover sedan kl 19 så nu blir det nog några sidor i en bok och sen en bra film eller ett avsnitt av min nya serie jag har börjat kolla på - Big Love. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0