Tisdag

Några bilder från vår tisdag. Påskliljor på köksbordet, nya kuddar i fåtöljen (rosa från H&M, Peace från Ellos) och min finaste lilla Winston som har på sig byxor från Cubus, Tröja från Åhlens och strumpor från KappAhl. 
Idag har vi inte gjort mycket, plockat lite hemma, lekt och sjungit, varit ute på promenad och nu sover lilleman (i sin säng!) och jag ska nog passa på att läsa ut min bok "The Snow Child" som jag inte alls har många sidor kvar i - lite mörk choklad, kaffe och Elton som sällskap blir perfekt :)

Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

Avtrycken fick jag på dopen bägge två. Så jag gjorde bägge då dem va 11 mån. Vet inte varför ja väntade så länge med Theo. Men bestämde mig för att vänta lika länge med Frejas, så att dem gick att jämföras lite. Mysigt att ha kvar och blir en fin del på väggen :D

2014-04-05 @ 09:36:38
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina Bergquist

kan skicka på fb en bild :D

2014-04-07 @ 11:20:38
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0