Städar köket...

Idag har jag plockat och fixat lite i köket. Tog bort allt från bänkytorna och gjorde rent ordentligt, både kaklet och alla bänkar. Torkade av alla burkar och grejer och ställde sidan tillbaka allt på lite nya ställen. Känns genast lite roligare och nytt när man byter plats på grejer ibland tycker jag. Blev inte riktigt nöjd med avlastningsbänken, men bättre än innan då jag var galet trött på drinkbrickan som vi hade där. Vill egentligen inte alls ha kvar möblen i köket alls, utan är istället sugen på en liten kökssoffa. Har kollat på loppis och spanar på blocket då och då, plötsligt händer det antar jag ;) Behöver ju en liten, som bara är 150 cm, och de är lite svårare att få tag på. Men jag ger inte upp! Måste tipsa er om tvålen från Lagerhaus - snygg flaska, luktar underbart och man för två flaskor för 100 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0