Igår...

Igår åkte jag, Fredrik och Elton iväg en sväng till en discgolfbana. Fredrik ville spela lite så jag tänkte att jag kunde sitta lite i solen och läsa en bok. Jag hade gjort i ordning pastasallad som vi åt på en filt i gräset - så härligt! Lyckades dock bränna mig lite, tänker inte på att våren/sommaren är här på riktigt och att solen är stark.
Jag har äntligen semester och är nu ledig fram till 20 augusti - galet lång tid! Det ska bli så skönt att bara kunna vara hemma och göra vad jag vill heeela sommaren :) 

Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

Ja gör det :D Kul!!!
Det går kanon bra faktiskt, över förväntan. Känns skönt att få kicka igång kroppen och ja gillar ju dem i sig, ungarna har ju en massa kläder därifrån. Så det är super roligt :D

hur mår du? =)

2013-05-22 @ 08:18:22
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0