Vår lilla pojke ♥

 
Idag kan jag äntligen dela med mig av den underbara nyheten att vi ska bli föräldrar i oktober! Vi har varit på rutinultraljud idag och allt såg fint ut med vår lilla pojke ♥ Jag har varit helt säker på att det var en liten tjej där inne, men ack så fel jag hade :) Både jag och Fredrik fick hålla oss från att inte storgråta inne hos doktorn. Så himla fint att få se den lille där inne. Jag har varit så nervös inför den här dagen och nu kan jag äntligen andas ut! Jag är nu i vecka 20 (19+1) och lillpojken är beräknad till den 30:e oktober. Jag är så obeskrivligt glad just nu och går runt här hemma och svävar på moln.
 
Och så skönt att äntligen gå ut med det här på bloggen och på Facebook. Jag har ju vetat om det sedan v. 5, så jag har hållt lääänge på vår lilla hemlighet. Vi berättade för de närmsta i v. 13. Jag har mått OTROLIGT illa från morgon till kväll ända fram till till v. 16 ungefär. Nu har jag riktigt bra dagar för det mesta men vissa dagar är illamåendet tillbaka. Tröttheten börjar också släppa, ibörjan var jag tvungen att ta en powernap varje eftermiddag och sedan somnade jag runt åtta - nio om kvällarna.
 
Ser ni att han gör tummen upp på den översta bilden, haha, så söt! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

blire en mammablogg nu? =) hihi..
Massa grattis igen!

2013-06-05 @ 13:56:59
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina Bergquist

super skoj :D

2013-06-05 @ 21:28:54
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Emmie

Nämen?! GRATTIS! Vad underbart! ❤❤❤

2013-06-06 @ 19:34:14
URL: http://emmieliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0