Geox

Har spanat in dessa skor från Geox ett tag då jag såg att Katta, som också är gravid, hade köpt dem. Nu är de på rea plus att man får 40% på en vara (även rea) så nu slog jag till! Fick dem för 611 kr istället för 1199 kr, så jag är nöjd. Jag har letat efter något bekvämt som passar mina onda preggofötter samt förhoppningsvis lindrar min ischias. Det är ju inte konstigt att jag får ont när jag är ute och går i ett par platta ballerinas helt utan uppbyggnad. Dessa blir perfekta när vi ska traska runt i Helsingfors en vecka. De är ju dessutom roligare än ett par löparskor som jag först var inne på att köpa. Känns lagom kul att matcha sommarklänningen med ett par löparskor, dessa blir perfekta! Hoppas bara att de passar nu också....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0