Besök hos barnmorskan

Nya minibyxor i storlek 50, från Cubus (fyndade för 19 kr/st!)
Idag har jag varit på besök hos barnmorskan. Gillar henne så himla mycket, jag som är sjukhusrädd blir betydligt lugnare i hennes närvaro och det känna väldigt positivt. Allt såg bra ut! Fick höra lilla hjärtat och det slog fint med 146 slag/ minut. Hon mätte även magen för första gången och mitt SF mått är 24 (är nu i v. 26). Min totala viktuppgång sedan inskrivningen är 4,3 kg och det känns väldigt bra. Blodsockret och järnvärdet var toppen! Har nu även fått en remiss till sjukhuset för förlossningsplanering och det känns som ett steg i rätt riktigt. Jag vill helst göra ett planerat snitt och har hört att det är himla svårt att få igenom. Min barnmorska var iallafall väldigt förstående och snäll när jag förklarade hur jag känner inför förlossningen, sedan får vi se hur det går på sjukhuset.

Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

Hmm jag hörde något i stil med "man har rätt" att välja. men det kan ju ha blivit ändrat på. hoppas det går bra på sjukhuset nu och att dem är trevliga där med!

2013-07-24 @ 22:26:06
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0