Bebis!

 
Förra veckan (den 23:e januari) hände något helt underbart - min bästa vän blev mamma till den här söta pojken som har fått namnet Alexander. Jag är så himla glad! Och det känns helt overkligt att hon har fått barn, vi har gjort så mycket galet och kul tillsammans och bäst var vår resa till Paris - och nu är hon mamma. Samtidigt så blir jag så ledsen att jag inte kan vara där (hon bor i USA) och pussa och mysa med lilla bebisen. Jag sitter som en hök på Facebook och hoppas att det ska komma upp bilder, och så fort det kommer upp en så blir jag alldeles tårögd och jag skriker till Fredrik "Det har kommit en ny bild, kom och titta!" :) Underbart är det iallafall och jag är så glad ♥

Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

åå ja förstår att det måste kännas jobbigt. Hoppas hon kommer hem snart så att du får träffa det lilla knytet <3

2013-01-29 @ 08:49:37
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina Bergquist

åå va mysigt. förstår att det kändes bättre. tur att det finns skype :D

2013-01-29 @ 09:45:25
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Laura

omg han är jättesöt :)

2013-02-18 @ 15:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0