På Önskelistan

Bordstabletter från Svenskt Tenn, Tröja från Saint Tropez, Grattis-vimpel från Lagerhaus
"Fifty Shades Freed" av E L James, Ljus "Peace" från H&M
Glasunderlägg från Svenskt Tenn, Kakdekorationer från Lagerhaus, Affischer från Fotografiska Museet/Fotografier av Vee Speers
 
Ja som vanligt är det mycket jag vill ha :) Men högst upp på listan står affischerna från Fotografiska Museet, signerade Vee Speers. Älskar dem! Jag ska ändå dit för att se David LaChapelles utställning "Burning Beauty" så då tänkte jag kolla om de finns kvar att köpa *hoppas*. Något från Svenskt Tenn står liksom alltid på önskelistan, och jag hatar att det är så krångligt att ta sig dit, eller krångligt är det ju inte, men det vore så ju mycket smidigare om butiken låg typ på Hamngatan istället för nere på Strandvägen. Fina tröjan med stjärnan finns att klicka hem från Ellos. Eftersom det snart är min födelsedag (om ca 2 månader) och dags för kalas så skulle vimpeln och de små flaggorna sitta fint! Det har blivit dags att ge sig på den sista delen i Fifty Shades triologin, som jag gärna skulle läsa tillsammans med en kopp kaffe och ett tänt ljus - det fina från H&M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0