Vecka 30

Idag går jag och magen in i vecka 30. Wow, nu är det faktiskt inte så långt kvar, känns helt overkligt att vi redan har kommit in i en vacka som börjar med siffran 3...Mår fortfarande väldigt bra och det är jag tacksam över. Har ingen foglossning, ingen ischias och inte ont alls på något sätt. Känner mig bara lite osmidig. Tappar jag något på golvet så får det ligga kvar eller så ber jag Fredrik ta upp det. Sätter jag mig på huk så är det svårt att komma upp, haha :) Mina fötter svullnar upp ibland och att gå runt mycket gör att det dunkar i fötterna som om jag har gått flera kilometer. Sover väldigt bra, men går upp och kissar ca 4 - 5 gånger per natt. Bebisen sparkar som bara den och det är den bästa känslan jag vet just nu ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0