Fixar i barnrummet

I helgen har jag börjat fixa i Leos rum som snart även ska bli lillebrors rum (gud så galet det är att tänka på att om ca 2 månader så har vi en liten här hemma) Leo har fått en ny bokhylla i en annan del av rummet och jag har flyttat över alla hans grejer från Expedithyllan. Han sa att det nu såg ut som bokhylla för en stor pojke, haha, och jag håller med, alla hans grejer ser helt annorlunda ut i en Billy bokhylla. Skönt att han är nöjd! Och lilla kotten ska alltså ta över Expedithyllan. Har köpt fina mintgröna pappersboxar från Ikea som fyller en hel rad och det blev himla fint! Annars är det än så länge ganska tomt, lillen har ju inga grejer än. Har iallafall bäddat hans lilla spjälsäng (har även bäddat hans vagga som han ska ha den första tiden). Elefanthuvudet från H&M hämtade jag ut igår och det är riktigt fint! Även förvaringskorgen med lilla bambi på är så söt. Ugglorna som är små askar kommer från Lagerhaus. Som ni ser går färgerna i grått och mint. Har även köpt en sänghimmel som ska upp, det blev Fabler från Ikea, tycker den är riktigt fin med de små vimplarna upptill. Det kanske är lite tidigt att börja med det här, men jag tycker ju att det är så roligt att fixa i rummet, plus att jag gärna vill ha det mesta färdigt innan jag börjar jobba nästa vecka. Men när jag stod där igår och bäddade den lilla sängen så fick jag blandade känslor, supermysigt men även läskigt att vara ute så tidigt. Jag är ju så himla nojig varje dag över hur den lille mår där inne. Älskar att känna sparkar så jag vet att han är där ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0