Har möblerat om....



Jag och Melanie hade lite tråkigt igår så vi bestämde oss spontant för att möblera om lite i vardagsrummet. Vi ställde soffan framför fönstret och mitt emot ställde vi två fåtäljer för att skapa en känsla av en liten "sittgrupp". I andra delen av rummet (som jag inte har visat än för att det inte är färdigt) har vi ju sängen, så på detta sätt känns det mer som om vi har skapat två rum i ett. Bakom fåtäljerna ska det sedan upp ett draperi i taket som dela av hela den delen av rummet. Trivs väldigt bra med den här möbleringen och jag tror att vi behåller den ett tag! Nu vill jag få upp lite fler tavlor på väggen, vore snyggt att göra en ordentlig tavelvägg nästan ända ner till golvet. Så här såg det ut innan, vad tycker ni, ska vi behålla den här möbleringen eller var det bättre innan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0