God morgon lördag!

Jag startar denna morgon med kaffe i mina nya kopp, inredningstidningar och Nyhetsmorgon i bakgrunden.
 
Jag är så sugen på att fixa här hemma. Nu har vi faktiskt bott i "nya" lägenheten i 6 månader! Det som ligger överst på "att göra listan" är att göra färdigt i vårt "sovrum". Eftersom vi har ett väldigt stort vardagsrum har vi ju tänkt att dela av det så att vi har vår säng i ena halvan och Leo har eget rum. Har köpt draperier och skenor till taket för längesedan men det har liksom inte blivit av att det har kommit på plats. Vill även ha en ny större säng, sänggavel, matta, tavlor och belysning till vår lilla hörna. Det ska kännas mysigt och ombonat och det ska kännas som om det är ett eget rum när man drar iför draperiet.
 
Nummer två på listan är att fixa ute i hallen. Men det kan vi ta i ett annat inlägg ;)
Hoppas att ni får en härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

hmm ja ska kika. skickar mail på fb..

2012-11-03 @ 09:55:01
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina Bergquist

nej det va lite tufft i tors. men det är på rätt väg. fick ny medicin igår. så ska ja hämta ut annan medicin för trycket i bröstet. så det blir nog bra nu hoppas jag!

2012-11-05 @ 12:50:26
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0