Vardagsrum


Jag har så många ideér när det gäller vårt nya vardagsrum, så jag måste få ner dem på några inspirationskollage. Den randiga mattan från IKEA ska ju ÄNTLIGEN bli min :) Fjärilarna är beställda för ett tag sedan och ska upp i vita ramar. Har nog tänkt att de ska sitta ovanför sängen eftersom jag ovanför soffan vill ha en tavelvägg (med blandade motiv samt ett svart X och silverhjorten) De randiga gardinerna från Ellos är jag väldigt förtjust i men väljer även mellan ett par helvita. När det gäller bokförvaring blir det antingen öppna hyllor som på bilden nere till höger eller en vit billy bokhylla med glasdörrar. Den vita puffen ska jag ha även om det tar en evigheten innan jag har sparat ihop till den ;) Så himla trist att jag missade den när det var kampanj på Dalani.se och man fick den för 699 kr!!!
Om det finns plats över så kommer det även bli ett litet office i en hörna. Letar efter det perfekta skrivbordet men har ännu inte hittat något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0