Office Details


Tidskriftsamlare i plåt från IKEA, Eiffeltorn från Ellos, Fårskinn från IKEA, Memoblock från Svenskt Tenn
Lampa från Ellos, Bokstöd från Zara Home, Muggar från Familyroom.se, Stol från Kartell

Min hang-up just nu är vekligen hemmakontor - jag vill ha ett litet space hemma där jag kan sitta och jobba, betala räkningar och blogga. Har hittat lite fina detaljer som gärna skulle få pryda mitt lilla office. Skulle verkligen vilja ha en Louis Ghost Chair från Kartell med ett mysigt fårskinn att sitta på och de snygga muggarna med bokstäver för att ha pennor i.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag skäms lite på grund av att jag använder vårt office lite för sällan. Dock förvaras alla presentpapper och allt därtill där +räkningar men jag sitter sällan där. Blir att man sätter sig i kök/matsal eller i vardagsrummet där tvn står.

2012-03-26 @ 10:58:21
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0