Ice Cream





Idag har jag legat hemma i migrän sedan 03 imorse....inte kul! Dagens har spenderats med att försöka sova, se på film och käka Ben & Jerry's. Hittade två nya smaker nere på Ica så jag var ju tvungen att prova! Oh My Apple Pie var riktigt äcklig - och det är första gången jag inte gillar någon av smakerna. Bitarna av crust är torra och smaklösa, äppelbitarna ger mig rysningar på grund av konsistensen och själva smaken på glassen är bara trist. Fy vilken besvikelse! Men den andra, The Vermonster - oh lord så god! Lönnsirapsglass med kanderade pecannötter och kolasås - fantastisk, en ny favorit! Elton skulle självklart vara med när jag skulle fota glassen ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

hihih va söt han är med glassen :D

2012-03-12 @ 11:47:45
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0