Anthropologie


Krokar, doftljus och smyckesförvaring från Anthropologie

Nu när London närmar sig så är det ju typ det enda som jag och Fredrik tänker på ;) Sitter och planerar lite smått vilka affärer vi vill besöka så att vi kan planera våra dagar där. Jag kommer att villa besöka Anthropologie, Forever 21, BHS, Marks & Spencer, Next, Zara Home, John Lewis, Primark, Waterstones, Debenhams och Lillywhites. Egentligen vill jag ju också ta en sväng till Sainsbury's (haha jag älskar den affären) men ligger det ingen nära hotellet så struntar jag i det. Vi kommer att bo i Camden så självklart kommer vi att kolla i affärer där också.

Sist vi var där så tog jag ju Anthropologie i sista minuten, samma dag som vi skulle hem. Rusade in med alla packning bara för att köpa de fina muggarna med monogram. Typsikt nog så fanns det då bara S kvar av de bokstäverna jag ville ha (vill ju två till, med F och L). Medan jag stod i kassan fick jag syn på den fina lilla skålen för ringar (med kaninen) och dog lite. Frågade vart de fanns och när hon svarade på övervåningen så struntade jag i det, vi skulle ju till flygplatsen och stressnivån var ganska hög! Men nu ska jag minsann köpa den :)

Vi åker om 9 dagar, nedräkningen har börjat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0