Hallen


Jag gillar verkligen vår nya hall! Så härligt att komma in genom dörren och ha en sådan stor och öppen yta. Den är ca 5 x 2,5 meter med riktigt bra möjligheter till att möblera bra. Visste direkt att jag ville ta vara på de stora ytorna och göra hallen till ett "rum" som är både praktiskt och snyggt. Vi har köpt en stor sittpall/puff med måtten 60 x 150 cm som ger en riktigt bra plats att verkligen sitta på. På väggen mittemot har vi ställt en byrå med en stor spegel ovanför. Etersom det finns 3 garderober i hallen har vi bestämt oss för att inte ha några jackor eller skor synliga, utan istället förvara det i garderoberna. Funderar på att köpa ett snyggt skoskåp också. Jag kan tycka att synliga skor och jackor gör att det ser rörigt ut. Istället ska vi sätta upp konsollhyllor ovanför puffen (där det nu sitter en hatthylla) och förvara saker i fina korgar. En ny matta är även på väg som jag har beställt. Ville ha en lång matta och har hittat en som är 350 cm, så det blir nog bra!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

flaskorna är ur snygga, var kommer dem i från?!

Svar: Tack snälla! :) Flaskorna har jag själv sprayat med vit färg och sedan limmat fast bilderna. Superenkelt att fixa själv!
Sara den underbara

2012-10-28 @ 10:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0