Random Pics

Bjuder på lite bilder från vårt hem. Mina svarta kvistar har hamnar i en ny flaska/vas som jag köpte på loppis i helgen. Även hornen hittade jag på samma loppis - har letat så länge efter horn som inte kostar en förmögenhet (har tidigare hittat på Blocket runt tusenlappen) och fick dom för 200 kr :) Har möblerat om lite på byrån i hallen, den lilla Buddhan köpte jag på Indiska i helgen för 15 kr! I hallen står även ett gäng tavlor som ska upp på lite olika platser här hemma. Väntar med att sätta upp tavlor tills alla motiv är färdiga. Union Jack kudden (från Ellos) ligger på min och Fredriks säng. Det vita skåpet har Fredriks farbror gjort. Det var tidigare vitlaserat och hade andra knoppar så jag har målat det vitt och bytt knoppar - är så galet nöjd! :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, skålen var helt fantastisk! Vart kommer den ifrån?

2013-08-30 @ 09:59:07
URL: http://jenniferwinston.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0