Tavelvägg


Jag har nog skrivit en hel del gånger här på bloggen att jag är sugen på att fixa en tavelvägg här hemma. Tycker att det är så otroligt snyggt! Nu äntligen har jag tagit tag i det! Dessa bilder är beställda, höll mig till svartvita bilder då jag vill ha en helhet och inte en massa färger som "spretar". Hade först tänkt ha svarta ramar men nu blir det vita istället. Hittade otroligt fina ramar igår på ÖoB av alla ställen, ska visa imorgon. Har även varit en sväng på IKEA idag och fixat några vita Ribba ramar. Utöver fotografier blir det även svarta EAT- bokstäver, samt en liten spegel som just nu ligger ute på balkongen och torkar (har sprayat ramen vit).
Längtar tills allt är på plats! :)


Kommentarer
Postat av: Nina

tack snälla!



kommer att bli super fint det där :D

2012-01-09 @ 13:47:03
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Eleonor i Nashville

Char.. jag ar ledig imorgon tisdag. Vilket ar idag for dig. Sen ar jag inte ledig nagot mer forrens lordag. Kyss

2012-01-10 @ 05:32:36
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0