Leo 8 år









Här kommer sena bilder från i lördags då vi hade kalas för Leo som fyllde 8 år. Allt blev himla bra och det var första gången jag inte var sjukt stressad innan gästerna kom - så skönt! Vi bjöd på pasta pesto med paprika, lök, vitlök, soltorkade tomater, majs, fetaost och oliver. Till det hade vi vitlöksbröd och tsatsiki. Till efterrätt blev det halloncupcakes som jag gjorde till små grisar, inte i närheten av Leilas men söta ändå ;) Bjöd även på en citronkaka med citronfrosting , en dubbel chokladkaka med vit chokladfrosting och färska bär, och cake pops med smak av Ballerina. Leo fick så himla bra presenter och det var riktigt trevligt!
Leo hade själv valt partyhattarna och var väldigt noga med att alla gästerna skulle ha på sig sina hattar ;)


Kommentarer
Postat av: Elin Parment [photographer]

men tack :D jag och igor niger och bockar för kommentaren. kul att du hittade till DOYATHANG, jag uppdaterar varje dag så det är bara att kika in igen när du får tid och lust! x

2012-01-27 @ 02:23:04
URL: http://doyathang.se
Postat av: Anonym

Fin blogg. Snälla, kan du lägga ut receptet på pastarätten ../lovisa

2012-01-27 @ 07:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0