Kalasprylar


Nästa vecka ska vi ha kalas för Leo så jag gjorde nyss en liten beställning från kakburken.se.
Köpte 100 svarta muffinsformar med vita prickar och 12 små piratflaggor. Tänkte att det blir en snygg mix med alla mina rosa tårtfat ;) Blir nog vit chokladfrosting på halloncupcakes. Tänkte att de med flaggor skulle vara lite mer till barnen. För övrigt blir det en kladdig chokladkaka, en citronkaka med citronglasyr och Oero cakepops.
Hade även tänkt att bjuda på mini hamburgare, men vet helt ärligt inte om jag orkar stå och blanda försbiffar och baka små bröd...får se vad jag hittar på. Tycker om att bjuda på något matigt så att inte gästerna får sockerchock. Någon som har något bra förslag på något lätt (som inte kräver så mycket tid) och matigt att bjuda på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0