Baka, baka liten kaka...


På lördag fyller Leo 8 år och självklart ska vi ha kalas! :) Och som alltid när det är party, kalas eller middagsbjudning här hemma så ligger jag sömnlös och planerar smådetaljer och vad jag ska baka.
Har iallafall bestämt mig för att baka en hög chokladkaka...men inte helt hundra på vilken fyllning och frosting den ska ha. Först var jag inne på Nutellafyllning och grädde på toppen. Men nu funderar jag på att göra en vit chokladfrosting och ha både i och på kakan. Eller en vit chokladfrosting som fyllning och sedan chockladganache på toppen??? Ojojoj, vad svårt det är att bestämma sig ;) Har även varit inne på att göra vanlig chokladfrosting både i och på och sedan toppa det hela med mini-marshmallows. Tänk va, vilka "lyxproblem" man har ibland ;)


Kommentarer
Postat av: emma

hmm nu blev man sugen på tårta ^^

2012-01-20 @ 13:00:30
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0