R.I.P Whitney Houston


Vaknade till nyheten av att Whitney Houston har dött. Satte på nyhetsmorgon och såg hennes gamla video till "I Wanna Dance With Somebody" och sa till Fredrik: "Varför visar dom den här videon...nu får jag en känsla av att hon är död..." och visst var det så. Videon tog slut och Tilde de Paula säger att Whitney är död...
Och visst är det tragiskt när stora talanger låter drogerna ta över. Jag har många minnen av Whitney, när jag var liten lyssnade mamma mycket på henne och jag vet inte hur många gånger jag såg "The Bodyguard" med Kevin Costner. R.I.P Whitney.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Inte så förvånade att hon dog men alltid sorgligt när rätt unga människor går bort. Känns lite som Amy.. det var liksom en tidsfråga.. :-/

2012-02-12 @ 12:17:41
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0