Revolutionary Road


Mitt läsår har verkligen börjat bra och jag har redan läst 5 böcker! Jag är verkligen inne i en period där jag läser hela tiden och plöjer böcker på löpande band. Har köpt 7 nya böcker så nu har jag ett par framöver. Igår började jag läsa "Revolutionay Road" och hittills är den lovande. Tycker att det är så himla bra att fynda böcker på Myrorna. Böckerna är verkligen i toppskick och jag betalar en tredjedel av vad det kostar att köpa dem nya. Jag irriterar mig verkligen på att det är så dyrt att köpa böcker på engelska i Sverige. Jag betalar mellan 60-120 kr för en engelsk pocket medan en på svenska kostar 39 kr. När vi åker till London om mindre än en månad ska jag köpa med mig lite böcker från Waterstones.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0