Ren från Affari


Jag är så himla glad över att jag fick tag i den här renen från Affari. Har spanat på den ett tag, kring jul var den lite här och var, men med ett pris på 850 kr var det inget jag prioriterade. I söndags var jag och Fredrik i stan. Var inne en sväng på Mio och där står det en enda ren kvar - som är nedsatt 70%. Tvekade inte en sekund, och för 255 kr blev den min :)
Nu är ju frågan vart den ska stå. Elton är ju så rädd för den, skäller och försöker gå till attack. Ville ju ha den stående på golvet (jag har den största modellen), men jag vågar inte lämna honom ensam hemma med den. Vilken mardröm att komma hem och renen är trasig...
Få försöka vänja honom vid den nu i helgen :)
Vill ni köpa en ren så hittar ni den här (dock till fullt pris)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0