Plats 3...


Gick in och kollade och såg till min lycka att jag hoppat upp ytterliga två platser i kön för lägenheten. Nu är vi alltså på plats 3, bara två personer före (snälla, snälla, tacka nej till lägenheten...). Jag har gått från plats 16 till 3, helt otroligt! Det enda jag tänker på hela dagarna är lägenheten, helt sjukt, men jag hoppas så mycket att jag får den. Har redan kollat upp nästan alla möbler och prylar som vi behöver så som ny säng till oss, Sänggavel,ny säng till Leo, garderober, mattor, bokhyllor och förhoppningsvis får vi även plats med ett skrivbord. Jag har ju liksom som en enda stor blackout efter visningen, kommer inte ihåg detaljer om lägenheten och inte finns det någon planlösning att titta på heller...kommer dock ihåg att det var en väldigt fin fiskbensparkett i vardagsrummet, me like :) Förstår ni hur förkrossad jag blir när vi inte får lägenheten...


UPDATE: Nu fick jag ett samtal från bostadsförmedlingen och jag är nummer 1 på lägenheten. Nu ska jag skicka in alla papper som behövs och sedan är det bara att hoppas på att jag blir godkänd - för då är lägenheten min! :)

Kommentarer
Postat av: Elinas hem - en inredningsblogg

Åh så spännande, jag hoppas verkligen att ni får lägenheten!!! Håller tummarna, vet hur otroligt glad man blir över en sådan sak, höll på att dö av lycka när vi vann budgivningen och sedan blev godkända med papper och allt här:-)

2012-02-09 @ 22:10:26
URL: http://elina85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0